Where soul meets body

"...och jag svär att jag aldrig sett stjärnorna tydligare ovanför, natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö..."

tisdag, mars 16, 2010

Sanndröm?

Jag har haft en återkommande dröm tre nätter i rad nu. Jag och Camilla är i London, resan dit har gått jättebra och vi är glada. På kvällen ska vi gå på en av musikalerna som vi bokat men det visar sig när vi kommer dit att vi fått fel biljetter. Efter mycket om och men lyckas vi byta till oss rätt och går in i salongen. Precis när vi kommer in släcks alla lampor ner och föreställningen börjar, det är helt omöjligt att se rad- eller platsnummer. När våra ögon vant sig vid mörkret upptäcker vi att det inte finns någon logik i hur platserna är numrerade, det förljer inget mösnter och vi springer förtvivlat runt i hela salongen och försöker finna våra platser. Folk blir irriterade och pekar oss i olika riktningar mot våra platser och innan vi finner dem så tar musikalen slut.

Sedan drömde jag ju i och för sig att jag brände ner köket inatt och det var helt när jag vaknade.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida